Lustifikationstabellen: Voulez-vous coucher avec moi?

tisdag 4 december 2007

Voulez-vous coucher avec moi?

Fenomenet är helt nytt för mig. Egentligen vet jag inte hur det har kunnat undgå mig, eftersom det är så fantastiskt: Air sex. Världens första, och definitivt bästa, air sex-grupp är Peer Pressure och de har bland annat släppt dessa två videor.

Den första är min favorit men nummer två har å andra sidan snyggare setting. Det blir dött lopp; se båda. Jag älskar hur de börjar lite försiktigt (nästan romantiskt?) för att gradvis stegra intensiteten och till sist förlösas i något slags crescendo där alla sexar överallt, det är total hängivelse utan att tänka på koreografi. Vi kan kalla det klimax.



2 kommentarer:

R-P-L sa...

jag har funderat rätt mkt över vad deras farsor skulle säga om de upptäckte det här. vad tror du?

Pat sa...

Ha ha, helt underbart. Hade aldrig hört talas om det här tidigare. Tror att deras farsor skulle bli stolta.